Gratis levering vanaf 80 €.

FAQ: Verzending & levering

Heb je een vraag over verzendingen en leveringen bij Omnishirt? Mogelijk vind je hieronder al een antwoord. Vind je geen antwoord op jouw vraag, dan helpt de Omnishirt-klantendienst je graag verder via het contactformulier of via het volgende e-mail adres: support@omnishirt.nl.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je ontvangt altijd een uniek product dat we produceren volgens jouw wensen met de hoogste kwaliteit. We maken een onderscheid tussen de productietijd en de levertijd:
- De productietijd is 2-3 werkdagen na ontvangst van de betaling.
- De levertijd is 2-3 werkdagen.

Houd er rekening mee dat we produceren van maandag tot en met vrijdag. Er zijn enkel bindende levertijden na overleg. Neem hiervoor contact op met onze klantendienst.

Checklist voor een snelle verzending:
1. We produceren alleen na ontvangst van de volledige betaling.
2. Vermeld je bestelnummer bij de overboeking.
3. Controleer het afleveradres op volledigheid.

Wat zijn de verzendkosten?

Onze standaard verzendkosten binnen Nederland en België zijn €4,90.
Vanaf €80,- zijn de verzendkosten gratis.

Hoe versturen jullie mijn bestelling?

Afhankelijk van het bestelbedrag en het gewicht van een pakket sturen we bestellingen per brievenbuspost of per koerier (DHL of GLS Express). We versturen bestellingen altijd vanuit één van onze Europese productiecentra.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is verstuurd. Is je pakket per koerier verzonden? Dan ontvang je een tracking nummer. Pakketten verstuurd per brievenbuspost hebben geen tracking nummer.

Kan ik de dag of het tijdstip van leveren kiezen?

Nee. Helaas kan dit niet.

Versturen jullie mijn bestelling discreet?

Privacy is belangrijk voor ons. Wij versturen alle bestellingen in een neutrale kartonnen doos of envelop zonder opdruk. De verpakking bevat daarmee geen informatie over de inhoud van het pakket.